zile-ep-2016

Pieņemta “Zīles – Matīsa” regula par Eiropas Dzelzceļa aģentūru – viens no dzelzceļa nozares reformu paketes likumiem ar mērķi veicināt tirgus attīstību: samazināt izmaksas uzņēmumiem, bet patērētājiem nodrošināt lētākus un labākus pakalpojumus.

Lasīt vairāk

zile-201611

R. Zīle pēc balsojuma izteicis pateicību viņa pārstāvētās politiskās grupas deputātiem, norādot, ka EP deputāta galvenajai mērauklai ir jābūt spējai pārstāvēt viņa valsti.

Lasīt vairāk

zile-ep-2016

Ar pašreizējo darbību Junkera “stratēģiskais” fonds ne tikai nesamazina, bet vēl vairāk pastiprina plaisu starp turīgajām un trūcīgākajām ES valstīm. Un nauda, kas tomēr atrod savu ceļu līdz Austrumeiropai, nosēžas tikai mazajos un vidējos uzņēmumos, bet ne mums vitāli svarīgajos infrastruktūras projektos. Kamēr bagātie ES reģioni vēl vairāk piesaista investīcijas un atjauno infrastruktūru, tādas valstis kā Latvija turpina būt bez dzelzceļa savienojuma ar Eiropu, atkarīga no Krievijas gāzes un ar ievērojami vājāku autoceļu sistēmu.

Lasīt vairāk

thumb

Intervija raidījumā Rīta Panorāmā par Eiropas Komisijas priekšlikumu par ES patvēruma sistēmas pārveidi un bezvīzu režīmu ar Turciju.

Lasīt vairāk

thumb

Vai apvērsuma mēģinājums ietekmēs Turcijas un Eiropas Savienības attiecības? Un, ko Eiropas savienība var sacīt francūžiem, kuri pēc terorakta Nicā pauž bažas par savu drošību, jo terorakti kļuvuši pārāk bieži un nenovēršami?

Lasīt vairāk

ekonomika-zems-paterins

Vācija, nevis Grieķija ir eirozonas lielākā problēma – šādus vārdus var aizvien biežāk lasīt finanšu presē. Lai vienotā monetārā savienība tās esošajā formā varētu raiti darboties, tās dalībvalstu ekonomikām ir jābūt lielā mērā līdzsvarā. No vienas puses nedrīkst būt lieli deficīti, no otras – pārmērīgi pārpalikumi. Tomēr Vācija makroekonomiski saskaras ar būtisku nelīdzsvarotību.

Lasīt vairāk

1 2 3 12