logo

Nacionālā apvienība saka lielu paldies! (23)

05.10.2014 Raivis Dzintars Saeimā

Ja iepriekšējās vēlēšanās Nacionālā apvienība tika vērtēta kā jauna organizācija vai kā opozīcijas partija, tad šoreiz pilsoņi jau balsoja par mums kā par valdības partiju. Turklāt balsojums netika stimulēts ar masīvām reklāmas kampaņām, kas bija pieejamas konkurentiem. Ja šādos apstākļos esam vairojuši savu pārstāvniecību Saeimā, tas mums ir liels gods un arī atbildība.

Nacionālās apvienības vārdā vēlos teikt paldies visiem, kas uzticējās un deva iespēju turpināt iesākto. Mēs apzināmies, ka balsojums nenozīmē vēstījumu, ka valstī viss būtu kārtībā vai arī, ka partijai nebūtu, kur augt, bet atbildīgu attieksmi pret valsts nākotni gan. Centīsimies šo uzticību attaisnot, stiprinot organizāciju, aizstāvot savas idejas valdībā un dodot pilsoņiem sajūtu, ka esam reāla, nevis tikai formāla viņu pārstāvniecība.

Lai mums visiem kopā izdodas. Lai Latvija ir latviska un stipra!

Nacionālās apvienības vārdā,

Raivis Dzintars

KomentāriKārtot pēc DatumaVērtējuma

  • MAIXS MAIXS

    20.10.2014 12:18

    ATBILDE MARLĒNAI PIRVICAI Izlasīju M.Pirvicas pārdomas laikraksta „DDD” 10.10.2014. numurā un gribu izteikt savu viedokli attiecība uz viņas rakstīto. Jā, nav šaubu, ka galēji kreiso (nacbolu & Co) organizētā parakstu vākšana par homoseksuālisma propagandas aizliegšanu skolās un bērnudārzos ir uzsākta, protams, ne jau par bērniem rūpējoties, bet gan vairojot savu atpazīstamību tautas acīs un meklējot sev jaunus atbalstītājus ne tikai okupantu, bet arī latviešu vidū. Ar to šie ļautiņi nav oriģināli, praktiski teju jebkurš politiskais spēks (arī tāds, kurā nospiedošo vairumu sastāda latvieši) darbojas tieši augstāk minēto mērķu dēļ, ne jau tāpēc, ka viņiem ļoti rūpētu savas zemes un tautas liktenis. Nav noslēpums arī, ka pastiprināta vēlme uzsākt vākt parakstus un rīkot citas tamlīdzīgas aktivitātes sevišķi jūtama gados, kad notiek kādas (pašvaldību, Saeimas, Eiroparlamenta) vēlēšanas. Tas viss loģiski domājošam cilvēkam, kas seko līdzi politiskajām norisēm valstī, sen ir zināms un saprotams. Un tomēr rodas loģisks jautājums – vai tas nozīmē, ka Latvju Patriotam šāda veida akcijās nekad nav jāiesaistās, vai jāiesaistās tikai tādā gadījumā, ja viņš ir 100% pārliecināts, kas akcijas organizētājs ir kvēls taisnības cīnītājs bez mazākā savtīguma dvēselē? Baidos, ja mēs vadīsimies no šāda principa, tad mēs sevi pilnīgi nobīdīsim malā no jebkura veida politiskajām aktivitātēm, ļaujot šajā jomā pilnīgi pārņemt iniciatīvu mūsu naidniekiem. Daudzas reizes esmu atkārtojis šo patiesību un varu tikai kārtējo reizi vēl piebilst, ka politikā nav draugu, ir tikai un vienīgi sabiedrotie. Un kādi nu kuru reizi ir tie mūsu sabiedrotie, to nereti nosaka Liktenis, mums pat reizēm ir grūti paredzēt, ar ko un kādos apstākļos mums nāksies sabiedroties. Nereti nākas vadīties arī no principa – mana ienaidnieka ienaidnieks lai šoreiz ir ja ne draugs, tad vismaz mans palīgs. Un mani personīgi mazāk interesē konkrētā cilvēka rīcības motīvi, vairāk – uz ko viņš aicina, vai šīs darbības īstenošana dzīvē man personīgi un manai tautai kopumā palīdzēs vai kaitēs. Atceros, kad pirms gadiem 15 savu politisko darbību uzsāka A.Gardas kungs, daudzi līdzcilvēki man jautāja – kas tas ir par cilvēku, kādi ir viņa rīcības motīvi, kāpēc viņš ir uzsācis cīņu par Latvijas dekolonizāciju un kāpēc dara to tieši šobrīd …utt. Atbildēju, ka man tas viss nav zināms, lai prasa to pašam A.Gardam, bet man tas arī neliekas īpaši būtisks. Būtiski ir kas cits – šī cīņa ir vajadzīga, tā nāks par labu mums arī tad, ja uzreiz nekādus jūtamus panākumus izvirzītajā mērķī negūsim… Un es esmu ar mieru kaut vai pašu Pekles Velnu atbalstīt, ja redzēšu, ka tas cīnās par labu un taisnīgu lietu, lai kādu motīvu vadīts. Savukārt, tie, kam šī cīņa likās pārāk radikāla un nevajadzīga (ja ne tautai, tad vismaz savai karjerai) uzreiz sāka (un arī tagad turpina) meklēt visādus trūkumus A.Gardā – sākot ar viņa šaubīgo pagātni un beidzot ar „nepietiekami perfektu” ārējo izskatu… tā vietā, lai skaidri un gaiši pateiktu: „A.Garda man nepatīk, jo viņš cīnās par dekolonizāciju, bet es esmu ne tikai saradis, bet pat saradojies ar okupantiem, man viņi ne vien netraucē, bet pat patīk, un es gribu, lai viņi uz mūžiem paliek dzīvot Latvijā”. Tā būtu, lai arī ciniska, bet vismaz nepārprotami skaidra atbilde, tomēr šādu pozīciju paust ne katram gļēvulim un deģenerātam pietiek dūšas, tāpēc viņi, līdzīgi kā nupat M.Pirvica, sāk aizbildināties: „..jā, ideja jau laba, varētu to atbalstīt, ja to virzītu kāds cits, ne šis „komunists”, „čekists” un rērihietis (pēdējais fakts tiešām atbilst patiesībai) Garda…”. Un, kad viņiem prasa, kāpēc tad jūs paši nedarāt to, atsevišķi no „ļaunuma iemiesojuma” Gardas, kāpēc jūs nedarāt vēl labāk un pareizāk par viņu, tad seko atbilde – nē, nu jau par vēlu, tā ideja jau ir degradēta. Līdzīgi varturu saziņas līdzekļos par ļoti draudzīgu un lojālu latviešiem izsludinātā okupante M.Kosteņecka ne tik sen izteicās kādā no saziņas līdzekļiem: „Homoseksuālisms ir riebīgs, un es labprāt pret to cīnītos, ja vien to jau nebūtu uzsācis darīt tas riebeklis Garda… Tagad visi teiks, ka esmu ar viņu uz vienu roku, ja to darīšu… tāpēc labāk izvēlos stāvēt malā”. Nav šaubu, ka šai personai A.Garda tiešām nepatīk, tomēr domāju, ka īstais iemesls nav nevēlēšanās līdzināties viņam, bet gan paniskas bailes no tā, ka pidaru kontrolētie saziņas līdzekļi pārstās Marinočku slavēt… Baidos, ka līdzīgi ir arī gadījumā ar M.Pirvicu un viņas pārstāvēto t.s. „Nacionālo apvienību”. Ja šie ļaudis, kas uzsākuši minēto parakstu vākšanu, nav M.Pirvicai un viņas draugiem simpātiski (man arī nav), kas liedz viņiem izstrādāt savu likumprojektu un uzsākt alternatīvu parakstu vākšanu savā vārdā? Varu atbildēt – bailes no apsūdzēšanas netolerancē, no tā, ka šādu „fašistisku”, nemodernu partiju negribēs ņemt valdošajā koalīcijā, līdz ar ko daudzi tās vadoņi zaudēs sev ienesīgus, labi apmaksātus amatus… Tur ir tā sāls, un līdzīgi notiek arī gadījumā ar nelaimīgo H.Cukuru – lai neizsauktu uz sevi Vīzentāla centra & Co dusmas, „nacionāļi” vai nu klusē par viņu, vai, kā to dara ciniskais nelietis J.Iesalnieks savā „Tviterī” – zemiski aprej. Un pie iespējas viņi neaizmirst piebilst, ka J.Millers, kas uztaisījis mūziklu par Cukuru, ir „ar šaubīgu reputāciju” – piekrītu, bet atkal jautājums – ko izdarījuši viņa labā cilvēki „ar kristālskaidru reputāciju”? Neko, jo dreb par savu „gaišo tēlu” pasaules acīs un karjeru… Toties citus apriet – uz to viņi vienmēr gatavi! Es neesmu parakstījies nacbolu organizētajā akcijā, bet ne M.Pirvicas minēto iemeslu dēļ un arī ne tāpēc, ka 3 „jevriku” man būtu žēl. Mans uzskats ir tāds, ka šīs izmaiņas likumdošanā, ja arī tiktu pieņemtas, neko būtisku nemainītu valsts dzīvē. Nu, labi, aizliegs pidariem un lezbām uzstāties mācību iestādēs, bet izies bērns no tām laukā -100 m attālumā uz pilsētas galvenās ielas notiek praids (atcerēsimies, ka 2015.gadā Latvijā pat paredzēts ir eiropraids). Lūk, šo akciju gan būtu visiem spēkiem jācenšas novērst! Lai to izdarītu, homoseksuālisma propaganda jāaizliedz VISPĀR, ne tikai skolās un pirmskolas iestādēs. Nav jākautrējas šai ziņā līdzināties Krievijai, arī tur reizēm notiek kaut kas labs. Un, lai aiztaupītu mūsu „tautas kalpiem” pūles likumprojekta rakstīšanā, iesaku šiem vienkārši paņemt A.Gardas 2002.gadā izdoto grāmatu „Homoseksuālisms – cilvēces negods un posts”, atrast tajā publicēto manu konkursa darbu, kurā jau ir gatavas tās izmaiņas Krimināllikumā, kas būtu nepieciešamas – iesniedziet tās Saeimas Prezidijam un pieņemiet, godātie „nacionāļi”, tad es ticēšu, ka jūs arī kaut ko jēdzīgu gribat un varat tautas labā izdarīt, nevis tikai kritizēt citus un taisnoties, ka paši neko nedarāt, lai „nelīdzinātos tiem sliktajiem, nepareizajiem”… LATVIETI, NESKATIES, KO KĀDS CITS NAV IZDARĪJIS VAI DARA NEPAREIZI !!! RĪKOJIES PATS UN CENTIES IZDARĪT LABĀK UN PAREIZĀK PAR VIŅIEM !!! UN ATCERIES, KA BEZ CĪŅAS NEKAD NAV UN NEBŪS UZVARAS !!!.bg,jhf,dtnh

  • MAIXS MAIXS

    20.10.2014 12:18

    ATBILDE MARLĒNAI PIRVICAI Izlasīju M.Pirvicas pārdomas laikraksta „DDD” 10.10.2014. numurā un gribu izteikt savu viedokli attiecība uz viņas rakstīto. Jā, nav šaubu, ka galēji kreiso (nacbolu & Co) organizētā parakstu vākšana par homoseksuālisma propagandas aizliegšanu skolās un bērnudārzos ir uzsākta, protams, ne jau par bērniem rūpējoties, bet gan vairojot savu atpazīstamību tautas acīs un meklējot sev jaunus atbalstītājus ne tikai okupantu, bet arī latviešu vidū. Ar to šie ļautiņi nav oriģināli, praktiski teju jebkurš politiskais spēks (arī tāds, kurā nospiedošo vairumu sastāda latvieši) darbojas tieši augstāk minēto mērķu dēļ, ne jau tāpēc, ka viņiem ļoti rūpētu savas zemes un tautas liktenis. Nav noslēpums arī, ka pastiprināta vēlme uzsākt vākt parakstus un rīkot citas tamlīdzīgas aktivitātes sevišķi jūtama gados, kad notiek kādas (pašvaldību, Saeimas, Eiroparlamenta) vēlēšanas. Tas viss loģiski domājošam cilvēkam, kas seko līdzi politiskajām norisēm valstī, sen ir zināms un saprotams. Un tomēr rodas loģisks jautājums – vai tas nozīmē, ka Latvju Patriotam šāda veida akcijās nekad nav jāiesaistās, vai jāiesaistās tikai tādā gadījumā, ja viņš ir 100% pārliecināts, kas akcijas organizētājs ir kvēls taisnības cīnītājs bez mazākā savtīguma dvēselē? Baidos, ja mēs vadīsimies no šāda principa, tad mēs sevi pilnīgi nobīdīsim malā no jebkura veida politiskajām aktivitātēm, ļaujot šajā jomā pilnīgi pārņemt iniciatīvu mūsu naidniekiem. Daudzas reizes esmu atkārtojis šo patiesību un varu tikai kārtējo reizi vēl piebilst, ka politikā nav draugu, ir tikai un vienīgi sabiedrotie. Un kādi nu kuru reizi ir tie mūsu sabiedrotie, to nereti nosaka Liktenis, mums pat reizēm ir grūti paredzēt, ar ko un kādos apstākļos mums nāksies sabiedroties. Nereti nākas vadīties arī no principa – mana ienaidnieka ienaidnieks lai šoreiz ir ja ne draugs, tad vismaz mans palīgs. Un mani personīgi mazāk interesē konkrētā cilvēka rīcības motīvi, vairāk – uz ko viņš aicina, vai šīs darbības īstenošana dzīvē man personīgi un manai tautai kopumā palīdzēs vai kaitēs. Atceros, kad pirms gadiem 15 savu politisko darbību uzsāka A.Gardas kungs, daudzi līdzcilvēki man jautāja – kas tas ir par cilvēku, kādi ir viņa rīcības motīvi, kāpēc viņš ir uzsācis cīņu par Latvijas dekolonizāciju un kāpēc dara to tieši šobrīd …utt. Atbildēju, ka man tas viss nav zināms, lai prasa to pašam A.Gardam, bet man tas arī neliekas īpaši būtisks. Būtiski ir kas cits – šī cīņa ir vajadzīga, tā nāks par labu mums arī tad, ja uzreiz nekādus jūtamus panākumus izvirzītajā mērķī negūsim… Un es esmu ar mieru kaut vai pašu Pekles Velnu atbalstīt, ja redzēšu, ka tas cīnās par labu un taisnīgu lietu, lai kādu motīvu vadīts. Savukārt, tie, kam šī cīņa likās pārāk radikāla un nevajadzīga (ja ne tautai, tad vismaz savai karjerai) uzreiz sāka (un arī tagad turpina) meklēt visādus trūkumus A.Gardā – sākot ar viņa šaubīgo pagātni un beidzot ar „nepietiekami perfektu” ārējo izskatu… tā vietā, lai skaidri un gaiši pateiktu: „A.Garda man nepatīk, jo viņš cīnās par dekolonizāciju, bet es esmu ne tikai saradis, bet pat saradojies ar okupantiem, man viņi ne vien netraucē, bet pat patīk, un es gribu, lai viņi uz mūžiem paliek dzīvot Latvijā”. Tā būtu, lai arī ciniska, bet vismaz nepārprotami skaidra atbilde, tomēr šādu pozīciju paust ne katram gļēvulim un deģenerātam pietiek dūšas, tāpēc viņi, līdzīgi kā nupat M.Pirvica, sāk aizbildināties: „..jā, ideja jau laba, varētu to atbalstīt, ja to virzītu kāds cits, ne šis „komunists”, „čekists” un rērihietis (pēdējais fakts tiešām atbilst patiesībai) Garda…”. Un, kad viņiem prasa, kāpēc tad jūs paši nedarāt to, atsevišķi no „ļaunuma iemiesojuma” Gardas, kāpēc jūs nedarāt vēl labāk un pareizāk par viņu, tad seko atbilde – nē, nu jau par vēlu, tā ideja jau ir degradēta. Līdzīgi varturu saziņas līdzekļos par ļoti draudzīgu un lojālu latviešiem izsludinātā okupante M.Kosteņecka ne tik sen izteicās kādā no saziņas līdzekļiem: „Homoseksuālisms ir riebīgs, un es labprāt pret to cīnītos, ja vien to jau nebūtu uzsācis darīt tas riebeklis Garda… Tagad visi teiks, ka esmu ar viņu uz vienu roku, ja to darīšu… tāpēc labāk izvēlos stāvēt malā”. Nav šaubu, ka šai personai A.Garda tiešām nepatīk, tomēr domāju, ka īstais iemesls nav nevēlēšanās līdzināties viņam, bet gan paniskas bailes no tā, ka pidaru kontrolētie saziņas līdzekļi pārstās Marinočku slavēt… Baidos, ka līdzīgi ir arī gadījumā ar M.Pirvicu un viņas pārstāvēto t.s. „Nacionālo apvienību”. Ja šie ļaudis, kas uzsākuši minēto parakstu vākšanu, nav M.Pirvicai un viņas draugiem simpātiski (man arī nav), kas liedz viņiem izstrādāt savu likumprojektu un uzsākt alternatīvu parakstu vākšanu savā vārdā? Varu atbildēt – bailes no apsūdzēšanas netolerancē, no tā, ka šādu „fašistisku”, nemodernu partiju negribēs ņemt valdošajā koalīcijā, līdz ar ko daudzi tās vadoņi zaudēs sev ienesīgus, labi apmaksātus amatus… Tur ir tā sāls, un līdzīgi notiek arī gadījumā ar nelaimīgo H.Cukuru – lai neizsauktu uz sevi Vīzentāla centra & Co dusmas, „nacionāļi” vai nu klusē par viņu, vai, kā to dara ciniskais nelietis J.Iesalnieks savā „Tviterī” – zemiski aprej. Un pie iespējas viņi neaizmirst piebilst, ka J.Millers, kas uztaisījis mūziklu par Cukuru, ir „ar šaubīgu reputāciju” – piekrītu, bet atkal jautājums – ko izdarījuši viņa labā cilvēki „ar kristālskaidru reputāciju”? Neko, jo dreb par savu „gaišo tēlu” pasaules acīs un karjeru… Toties citus apriet – uz to viņi vienmēr gatavi! Es neesmu parakstījies nacbolu organizētajā akcijā, bet ne M.Pirvicas minēto iemeslu dēļ un arī ne tāpēc, ka 3 „jevriku” man būtu žēl. Mans uzskats ir tāds, ka šīs izmaiņas likumdošanā, ja arī tiktu pieņemtas, neko būtisku nemainītu valsts dzīvē. Nu, labi, aizliegs pidariem un lezbām uzstāties mācību iestādēs, bet izies bērns no tām laukā -100 m attālumā uz pilsētas galvenās ielas notiek praids (atcerēsimies, ka 2015.gadā Latvijā pat paredzēts ir eiropraids). Lūk, šo akciju gan būtu visiem spēkiem jācenšas novērst! Lai to izdarītu, homoseksuālisma propaganda jāaizliedz VISPĀR, ne tikai skolās un pirmskolas iestādēs. Nav jākautrējas šai ziņā līdzināties Krievijai, arī tur reizēm notiek kaut kas labs. Un, lai aiztaupītu mūsu „tautas kalpiem” pūles likumprojekta rakstīšanā, iesaku šiem vienkārši paņemt A.Gardas 2002.gadā izdoto grāmatu „Homoseksuālisms – cilvēces negods un posts”, atrast tajā publicēto manu konkursa darbu, kurā jau ir gatavas tās izmaiņas Krimināllikumā, kas būtu nepieciešamas – iesniedziet tās Saeimas Prezidijam un pieņemiet, godātie „nacionāļi”, tad es ticēšu, ka jūs arī kaut ko jēdzīgu gribat un varat tautas labā izdarīt, nevis tikai kritizēt citus un taisnoties, ka paši neko nedarāt, lai „nelīdzinātos tiem sliktajiem, nepareizajiem”… LATVIETI, NESKATIES, KO KĀDS CITS NAV IZDARĪJIS VAI DARA NEPAREIZI !!! RĪKOJIES PATS UN CENTIES IZDARĪT LABĀK UN PAREIZĀK PAR VIŅIEM !!! UN ATCERIES, KA BEZ CĪŅAS NEKAD NAV UN NEBŪS UZVARAS !!!

  • Agris Boruks

    15.10.2014 11:20

    Vai ar samērā lielu kaunu padzītā Kaspara Gerharda virzīšana ministra amatam ir prāta darbs? Vai Nacionālai apvienībai tiešam nav cita cilvēka kuru likt šajā amatā?

  • Jānis Derums

    14.10.2014 10:17

    Mājas lapā atkal jau kādu nedēļu klusums!? Visi taču nav aizņemti ar valdības veidošanas konsultācijām. Kāpēc pie pasākumiem nekad neuzrāda valdes sēdes?

  • ezis x

    10.10.2014 00:45

    To me it looks like the Russian have taken over this Web site. And the Latvians, having for generation been taught to fear and show deference to the barbarians from the East, are quite prepared to put up with it. If I was in charge, I would have banned this arsehole Dorofejev, and others like him, long ago.

    • Elkukalns W

      11.10.2014 13:57

      Forgive Your enemy but remember the bastard's name. :) Lai tak ālējas, vai tad vietas maz?! Tas viņiem ir tik raksturīgi...

  • Jānis Ozoliņš

    07.10.2014 13:32

    Prieks par deputātu rindu paplašināšanos Kola un Šņores personās. Ar viņiem droši var doties izlūkos. Veidojot koalīciju NA vajadzētu saņemt garantijas no Vienotības un ZZS par latviešu valodu un uzturēšanās atļaujām. LRA arī ir Jūsu pusē.

  • Anna Stradlina

    06.10.2014 21:28

    Visa laba vēlējumi ceturto vietu izcīnot. Par Latviju-skaistu,kulturālu,laimīgu un vienotu! NA it ka atvadās no bērnības, atraisīdamās no jaunības romantikas rokas, jo vajadzēs vēl vairāk asināt prātu,iemācīties vēl sarežģītākas pētīšanas un analīzes metodes. „Cilvēks nedzīvo no maizes vien”-viena no lielākajām un skaistākajām cilvēces atziņām,” Bet cilvēks bez maizes nedzīvo nemaz” - tā savukārt ir ekonomiska atziņa. Vēlu arī turpmāk ieturēt dabisku vienkāršību un nedzīties pēc ārējā spožuma,bet nekad neaizmirstiet tēva un mātes sastrādātās rokas, jo tā ir gudra tēvu mesta laipiņa: „Dail(i)s bija tautu dēls,daiļi savas kājas āva, Stundu šķind zelta pieši,no kumeļa nolecot.” Novēlu atrast gudru līdzsvaru! Līdzsvaru visā- arī sadzīvošanā ar patriotiskajiem krievu cilvēkiem. Šo ceturto vietu vajadzētu simboliski atzīmēt,jo periodiskiem ritiem un aktiem ir liela simboliska nozīme. Jo lielāks radoša spēka izpaudums notikuma brīdī,jo tas atmiņā paliekošāks un tad neatvairāmi rodas vēlēšanās to atkārtot. Lai nākamie četri gadi nav smaga nasta,bet lai jūsu Saeimas darbs ir gaiša darba prieka pilns. Vēlu jums darba gribu,darba prasmi un darba prieku!

  • ezis x

    06.10.2014 18:38

    NA panākumi ir apmierinoši, ņemot vērā reklāmas trūkumu. Ka reklāmai ir liela nozīme, to redzam no necilās Grigules (ES) un Sudrabas panākumiem; abas lietoja to pašu metodi. Saprotams, ka katrs personīgi varam ko darīt, bet ar to nepietiek. Man vairāki cilvēki prasīja -- par ko balsot? Es, protams, viņiem pateicu. Nakošajos gados galvenā cīņa būs par valodu un krievu/krievvalodīgo imigrāciju. To saprot arī Maskava, tāpēc jau tagad tās preventīvā brēkšana par krievu skolām.

  • Jānis Derums

    06.10.2014 14:07

    Salīdzinot ar citām vērā ņemamām partijām, NA iztērēja reklāmas kampaņai vismazāk naudas, var teikt, ka viens NA deputāts izmaksāja vislētāk. Tas skaidrojams, ka NA ir sava izteikta ideoloģija, kura citām partijām ir visai izplūduša, izņemot Saskaņu ar savu prokrieviski-promaskavisko ideoloģiju. Jā, NA ir savs uzticams vēlētāju loks, kam īpaša reklāma pat nav vajadzīga. Tomēr nākotnē uz to vien nevajadzētu paļauties un atbalstītāju loku vēlams krietni palielināt, lietderīgu būtu arī izzināt , kādi jautājumi bez valodas un citiem nacionāliem jautājumiem, latviešiem ir būtiski.

  • Jorens Zīle

    06.10.2014 13:36

    Tieši tā - malači! Visā priekšvēlēšanu trakumā neredzēju nevienu NA reklāmu, salīdzinot ar konkurentu agresīvo reklāmu kampaņu. Kā saka - labām lietām reklāma nav vajadzīga. :)

  • Jānis Derums

    06.10.2014 09:34

    Apsveicu ievēlētos NA deputātus, īpašs prieks , ka deputātu rindas papildinājis Šnore, žēl ka mandātus nav ieguvuši Kiršteins,kurš ir viens no mūsu gudrākiem politiķiem, un Iesalnieks. Varbūt , ka Iesalnieks , ja Gaidis Bērziņš paliks ministra amatā, iegūs tā saucamo mīksto mandātu. Man nekas nav pretim, ja NA rindas papildina patriotiski tautieši no citām partijām, bet šoreiz iznāk tā , ka jaunpienācēja Kursīte aiziet priekšā VL vecbiedram Iesalniekam. Bet kā vērtēt vēlēšanu rezultātus? Kopumā, šajā situācijā kāda ir valstī un vērtējot ģeopolitisko stāvokli jāsaka, ka vēlēšanu rezultāti ir samērā labi. Saskaņa ir pabīdīta nedaudz tālāk un patlaban nav drauda, ka promaskaviskie spēki varētu iegūt pārsvaru Saeimā. Šoreiz Saskaņa savos sarakstos bija iekļāvusi diezgan daudz latviešu, bet kā redzams , tikai retais ievēlēts. Pat sarakstu līderi(Peters, Leiškalns) palikuši ārpus īevēlātajiem. Tatad balsojums joprojām ir etnisks. Bet kā vērtēt NA sasniegumu, 17 deputātu vietas? Apmierinoši un ne vairāk, galīgi nav vietas eiforijai, ko viens otrs pauda vēlēšanu naktī un pašapmierinātībai. NA , tāpat kā Saskaņai ir savs stabils atbalstītāju loks, kuram pat nekāda reklāma nav vajadzīga, tie ir apmēram 10% vēlētāju. Iepriekšējās Saeimas vēlēšanās NA atbalstu guva uz TB/LNNK un VL apvienošanās rēķina, pateicoties jaunpienācēju vislatviešu aurai. Šoreiz NA pieaugumu galvenokārt ieguva uz Krievijas agresijas rēkina , bet šo faktoru varēja izmantot arī sekmīgāk. Personīgi NA popularizēšanai, ja būtu piesaistīts priekšvēlēšanu laikā, varēju dot daudz vairāk. Viena lieta, ja runā ar cilvēkiem, kā deputāta kandidāts, cita ja kā ierindnieks. Man šķiet, ka daudzi kandidāti pārāk maz iet tautā, runā , aģitē. Šajā ziņā man simpātisks ir Imants Parādnieks, kurš gan iepriekšējās, gan šajās vēlēšanās atrada laiku un uzņēmību, lai ietu tautās un runātu ar cilvēkiem. Domājot par nākotni, vajadzētu paplašināt NA rindas pēc iespējas ar visiem nacionālpatriotiem, izvērst partijas darbu, rīkot regulāras paplašinātas domes sapulces, kur savu viedokli var izteikt ikviens NA biedrs. Noteikti jātiecas uz augstākiem mērķiem. Kaut šoreiz ir neliels progress , bet tomērt NA ir tikai ceturtā. Sportā ceturtā vieta, jeb tā saucamais koka medālis, parasti nekādu pilnīgu gandarījumu nedod. Vislielākie ieguvēji šoreiz ir ZZS, vai NA nebūtu pa spēkam konkurēt un aizsteigties priekša gan Vienotībai, gan ZZS un kļūt par līderiem? Noteikti to varam, bet darbā jāiesaista pēc iespēja plašāks biedru loks un visus lēmumus nevajadzētu pieņemt šaurā politbiroja lokā. Un savu dominanti vairāk tomēr jāstiprina vairāk uz savu stabilo biedru rēķina, nevis uz pēdējā brīža jaunpienācējiem no citām partijām, vai tiem kuri pēķšņi kļuvuši ļoti nacionālpatriotiski.

    • Andra Kaupe

      06.10.2014 12:10

      Man arī rūgtuma piliens par personālijām ir tas, ka Jāni Iesalnieku neievēlēja. Kas attiecas uz jaunpienācējiem - vismaz Zemgalē, strādājot ar Buiķa kungu, man radās iespaids, ka viņi, atnākot pie mums, ir paņēmuši līdz arī savu elektorātu - tos, kuri līdz šim bija balsojuši par Vienotību, svītrojot tur esošos ultraliberāļus. Tātad - paši radījuši savas deputātu vietas, nevis kādam tās atņēmuši.

  • Andra Kaupe

    06.10.2014 08:23

    Man arī liekas, ka mums ir vēl daudz neizmantotu iespēju Latgalē, Zemgalē un Kurzemē. Ierosinu: neaudzēsim Rīgā partijai ''ūdensgalvu'', arī rīdzinieki, kas pirms vēlēšanām strādā ar šiem reģioniem un/vai ir dzimuši un auguši kādā no lauku novadiem - tā vietā no šodienas iesim un darbosimies Zemgales, Kurzemes, Latgales reģionālajās nodaļās, tādējādi tās stiprinot, sniedzot lauciniekiem papildus saikni ar Rīgu un partijas vadību, ar savu klātbūtni piesaistot jaunus cilvēkus un veidojot jaunas nodaļas daudz intensīvāk, nekā līdz šim! Lai mums visiem izdodas!

  • Vija Miķelsone

    05.10.2014 20:31

    Balsoju par NA un novēlu apvienībai veiksmīgu darbu 12.Saeimā. Interesanti, vai šajā sasaukumā visi topošie Saeimas deputāti pārvalda latviešu valodu valstsvīra līmenī? Bet to jau mēs uzzināsim ar laiku... Skolniekam ir jānoliek eksāmens, lai pierādītu savas zināšanas, bet līdz šim Saeimā varēja tikt bez tāda eksāmena latviešu valodā, pasaka- protu, un lieta darīta. Tas pats sakāms par izglītības līmeni. Vai labs valstsvīrs var iznākt bez augstākās akadēmiskās izglītība?

  • trafix 1

    05.10.2014 19:33

    manas domas,kuras gan parasti no šī saita kāds dzēš,ir tādas, ka nekada NA nopelna te diemžēl nav, vienkārši cilvēki nacionalizējas krievijas draudu priekšā.Otrkārt - šīs vēlēšanas pašā pamatā bija greizas - cilvēki balsojas nevis par,bet PRET.Lūk šī ir biedējoša tendence un iespējams,ka nākošās vēlēsanas vispār apmeklēs tā ap 20%.

  • Kaspars Omuls

    05.10.2014 16:28

    Balsoju par NA. Ar dalītām jūtām. Jūsu pašu labā novēlu jums tikt galā ar nesmukumiem attiecībā uz maksātnespējas administratoriem, kā arī - jā, ir kur augt (vakardien bija daudz ziņojumu, ka varas partijām vajadzētu apzināties, ka šis balsojums nav par jūsu performanci, bet pret Saskaņu)

    • Modris Slava

      05.10.2014 17:48

      Jā, tas tiesa, tā ķēpa ar maksātnespējas administratoriem atņēma NA daudz balsu. Starp citu - par labu Artusam Kaimiņam. :D NA vajadzētu rūpīgi izskaidroties ar vēlētājiem par šo ķēpu. Runā, ka šie administratori ir devuši visvairāk naudas NA, kas radīja neuzticēšanos un sarūgtinājumu. Gaidīsim paskaidrojumus!

  • Inese Vilmane

    05.10.2014 16:08

    Piekrītu Igoram, ka ir nepieciešmas pievērst uzmanību Latgalei. Savādāk tiešam šis reģions dzīvo savu autonomu dzīvi. Itkā ir Latvijā, bet informācija un attīstība ir cita... Par nacionālismu = patriotismu Latgalē tiešām vajag domāt un ne tikai Latgalē. Latvijā vispār. Domāju, ka Nacionālā apvienība, kuras mērķi ir patriotiski ņems to vērā. Ticu, ka jums tas izdotos. Katrā ziņā iekustināt šo jautājumu. Kurzemē aktīvi darbojas jauni cilvēki no "Visu Latvijai" un man ir prieks par to!

    • ezis x

      06.10.2014 18:26

      Tas neattaisno šovinistisku uzbāšanos ar krievu valodu.

Lai komentētu, ir jābūt autorizētam lietotājam.